| Forum Home > LNY > Toimitusjohtajat | ||
|---|---|---|
|
Member Posts: 13 |
Kertokaahan kokonaistilanteesta. Missä järjestelyissä mennään? | |
|
-- Satu Sevgör
Projektiohjaaja,Nuorten Yrittäjyysverkosto -hanke Toiminnanohjaaja,Ähtärin 4H-yhdistys p. 0400 532407 Ostolantie4, 63700 ÄHTÄRI www.duunionhelmee.com
| ||
|
Member Posts: 1 |
Saatiin makkara-grilli.. ILMAISEKSI!!!!!! Jouko sano et se sillä tavalla tukee meidän toimintaa ! | |
| ||
|
Member Posts: 4 |
Jep. Mun mielestä ohjelma on ainakin tosi hyvässä mallissa.:) | |
| ||
|
Heips...Potkikaa nyt porukkaa liikkeelle. Haluan kaikkien yhteystiedot jollain tavalla ja jotain kommunikointia että missä minnään. Onko ohjelma aikataulutettu? Onko kaikki siinä kunnossa että saadaan pian ilmoituksia kauppojen seinille? Facebookissa on ryhmä LNY. Se on avoin ja saatte muokata sitä niin kuin haluatte. Kutsukaa koko porukka myös sinne. | |
| ||
|
haittaako muuten jos ei pääse lauantaina eikä maanantaina niihin kokouksiin, kun mulla on mun kaverin synttärit ja bändi harkat... | |
| ||
|
Hmm... eli ne palaverit ovat 23.11. klo 15-16 ja la 28.11 klo 12.00. Miten tärkeitä ne ovat, riippuu vähän siitä missä olette menossa. Odottelen tässä listoja sponsoreista, yhteistyökumppaneista, juhlapuhujasta, juontajasta ja ennen kaikkea aikataulutetusta ohjelmasta... | |
| ||
|
Oho pääsen sittenkin silloin lauantaina sinne kokoukseen | |
| ||
|
Member Posts: 2 |
niin...tuleeko muuten lny:lle omat nettisivut?:) | |
| ||
|
Toivottavasti. Suosittelen, että porukalla mietitte ja autatte markkinointiryhmää tekemään ne. Tämä webs.com sivusto on ainakin ilmainen ja helppo. | |
| ||
|
Member Posts: 2 |
mietittiin tässä tänään myynti ja markkinointipuolen kanssa,ja olis hyvä jos nettisivut saatais järkättyä heti jouluavauksen jälkeen,ongelmana nyt vaan on se,että osaakohan joku tehdä ne sivut? | |
| ||
|
Elintarvike myynti ilmoitus on tehty, Joukolla on kaasu grilliin, Saadaan 8 pakettia makkaraa S-marketista | |
| ||
|
Loistavaa, loistavaa!!!! | |
| ||